شناسهٔ خبر: 11981 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گزارش می‌دهد؛

ثبت «هتل فرودگاهی امام خمینی» در سایت گروه هتلداری آکور فرانسه/ رتبه نخست زیباترین معماری داخلی در میان هتل‌های جهان در سال ۲۰۱۵/ طراحی داخلی توسط بانوی ایرانی

مراسم افتتاح هتل فرودگاهی امام خمینی(ره) هتل فرودگاهی امام خمینی که مدیریت آن از روز گذشته به گروه هتلداری آکور فرانسه واگذار شده است در سایت گروه هتلداری این شرکت ثبت شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روز گذشته مراسم امضای قرارداد مدیریت هتل‌های چهار و پنج ستاره فرودگاه امام خمینی(ره) بین گروه مالی گردشگری به عنوان سرمایه‌گذار این هتل و گروه هتل‌داری فرانسوی (ACCOR) امضا شد که بر اساس این قرارداد مدیریت این هتل فرودگاهی به فرانسوی‌ها واگذار می‌شود.

در این سفر سباستین بازین رئیس هیأت و مدیرعامل گروه  هتلد‌اری آکور نیز حضور داشت که با وزیر راه و شهرسازی نیز دیدار و گفتگو کرد.

وی در بخشی از اظهاراتش خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: نام اولین هتل فرودگاهی ایران در سایت‌‌های رزرو هتل این شرکت و سایر سایت‌های مطرح گردشگری دنیا با نام هتل نووتل ایکیا ثبت شده و خوشبختانه با استقبال خوبی هم مواجه است.

همچنین نماینده گروه مالی گردشگری به عنوان سرمایه گذار ساخت هتل فرودگاهی امام خمینی که هیئت فرانسوی را در دیدار با آخوندی همراهی می‌کرد گفت: طراحی داخلی هتل فرودگاهی امام خمینی (ره) توانست مقام نخست زیباترین طراحی و معماری داخلی را در میان هتل‌های جهان در سال ۲۰۱۵ کسب کند که افتخار بزرگی برای صنعت معماری کشور است به خصوص که طراحی معماری آن را یک خانم ایرانی به نام شیوا بابایی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هتل فرودگاهی امام خمینی اسفندماه سال گذشته به بهره برداری رسید. این هتل فرودگاهی امام خمینی(ره) در قالب ۵۰۰ اتاق در ۱۲ طبقه ساخته شده است. ۷ طبقه از این هتل متعلق به میهمان، دو طبقه خدمات هتلداری، یک طبقه همکف و یک طبقه زیر همکف است. این هتل دارای ۳۰۰ اتاق ۴ ستاره و ۲۰۰ اتاق ۵ ستاره است که کادر پروازی از جمله متقاضیان استفاده از این هتل به شمار می‌آیند که مسافران هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

قرارداد ساخت هتل فرودگاهی در تاریخ ۱۵ فرودین ۸۸ با بخش خصوصی (شرکت توسعه گردشگری آریا زگورات) به عنوان سرمایه‌گذار منعقد و در ساخت آن نیز از تاریخ ۲۶ تیرماه ۸۹ آغاز شد.  این پروژه به روش سرمایه‌گذاری BOT ساخته شده است.

نظر شما