شناسهٔ خبر: 119874 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد:

احداث ۲ هزار و ۲۰۰ واحدمسکونی محله‌محور در منطقه ۱۹ پایتخت

حمید رضا سهرابی معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ساخت ۲ هزار و ۲۰۰ واحد محله‌محور در منطقه ۱۹ پایتخت درهمکاری بنیاد و شهرداری تهران خبر داد.

حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص امضای تفاهم‌نامه شهرداری تهران با بنیاد مسکن برای احداث اولیه محله الگو در پایتخت و جزئیات آن اعلام کرد: ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در محله ۱۹ پایتخت در تفاهم بین شهرداری تهران و شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد مسکن احداث خواهد شد.

معاون بنیاد مسکن ادامه داد: طرح اولیه این طرح تهیه شده و در برنامه است تا بعد از صدور پروانه، تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی طی ۱۸ ماهه احداث و تحویل شود.

سهرابی افزود: طبق پیش‌بینی‌ها حدود ۲ تا ۳ ماه فرآیند صدور پروانه این پروژه زمان‌بر خواهد بود و بعد از آن کار احداث آغاز خواهد شد.

وی با اعلام اینکه تفاهم‌نامه احداث ۲ هزار و ۲۰۰ واحد در منطقه ۱۹ پایتخت بین بنیاد و شهرداری در هفته جای امضا شد، گفت: این پروژه در منطقه ۱۹ شهر تهران احداث می‌شود. عملیات احداث ساختمانی این واحدها برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و شهرداری تهران تامین زمین و صدور پروانه و تراکم را برعهده گرفته است.