شناسهٔ خبر: 119903 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

عزم جدی سازمان هواپیمایی برای گسترش صنعت هوایی

ببینید | باند ۲۹ چپ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد افتتاح شد رئیس سازمان هواپیمایی با اشاره به عزم جدی این سازمان برای گسترش صنعت هوایی در شرایط تحریم خبر داد و گفت: طی یک سال گذشته اقدامات مهمی در حوزه هواپیمایی و نهضت تعمیرات انجام شده که نمی‌توان آن‌ها را رسانه‌ای کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور امروز در مراسم افتتاح سه پروژه بزرگ فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، گفت: افتتاح این سه پروژه پیام همبستگی، وحدت، همدلی و همراهی مجموعه‌هایی است که در این پروژه‌ها فعالیت داشتند و خستگی کمبود ‌و تحریم برایشان معنی ندارد.

وی ادامه داد: در بازه زمانی یک سال گذشته در معرض سخت‌ترین شرایط و تحریمی قرار داشتیم که دنیای استکبار به ما تحمیل کرد.

معاون وزیر تصریح کرد: انجام این پروژه‌ها در این شرایط بحرانی و سخت با مشخصات فنی و تخصصی، نشان از عزم جدی همکاران ما برای گسترش صنعت هوایی در شرایط سخت جنگی و تحریمی دارد.

محمدی بخش خاطر نشان کرد: طی یک سال گذشته در حوزه هواپیمایی و نهضت تعمیرات کارهای مهمی انجام شده است . این نشان می‌دهد که در این جنگ نابرابر پیروز میدان بوده‌ایم و امروز می‌توانیم بگوییم که تحریم‌ها برای بخش هوایی بسیار کم‌اثر بوده است.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بخش خصوصی، دفاعی و امنیتی همه همراه شدند که یک پروژه ملی در تهران و فرودگاه مهرآباد افتتاح شود.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی نیز شبانه‌روزی در جریان ساخت پروژه باند ۲۹ چپ فرودگاه قرار داشته و ضمن حمایت از این پروژه بزرگ، اصرار بر زمان افتتاح آن در وقت مقرر داشتند.