شناسهٔ خبر: 119985 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه اعلام کرد؛

اتمام عملیات روکش حفاظتی محور اصلی بشرویه- طبس به طول ۱۵ کیلومتر

فوگسیل بشرویه طبس.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه از اتمام عملیات روکش حفاظتی ماسه آسفالت و فوگسیل به طول ۱۵ کیلومتر در محور بشرویه- طبس در حوزه شهرستان بشرویه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی ، محمد خیری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی شهرستان بشرویه و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای ، روکش آسفالت  در حال اجرا است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه ، بیان کرد: طول محور  بشرویه – طبس در حوزه شهرسان بشرویه را ۳۵  کیلومتر اعلام نمود که  ۵  کیلومتر  از محور مذکور در سالیان گذشته روکش شده ، و قسمتی دیگر به طول ۱۵ کیلومتر در مهر ماه امسال عملیاتی و اجرایی شد.

 وی ادامه داد : ازاولویت های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راههای مواصلاتی اصلی  بشرویه- طبس و بشرویه – فردوس بوده  که این امر نیازمند  اعتبارات استانی و ملی است.

خیری ، رسیدگی مناسب به راههای اصلی و فرعی و روستایی شهرستان بشرویه  را نیاز مند اعتبارات استانی بیشتر عنوان کرد که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌کند.

وی ، درخصوص پروژه های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه ، عنوان کرد: پروژه تکمیل و بهره برداری از راهدارخانه ارسک – روکش آسفالت محورهای اصلی بشرویه- طبس و بشرویه – سه راهی ، روکش راههای روستایی از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه ، خواهد بود که در سال جاری و آینده برای اعتبارات ابلاغی عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

خیری ، در پایان متذکر شد : شهرستان بشرویه دارای بیش از  ۵۴۶  کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است که عملیات روکش محورها ، همه ساله به تناسب اعتبارات و یا با تامین قیر در برنامه این اداره قرار می گیرد که با توجه به خرابی رویه های آسفالتی محورها و نیز اولویت بندی آنها نسبت به انجام روکش راههای حوزه استحفاظی اقدام می گردد.