شناسهٔ خبر: 12002 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری ستاد بازآفرینی شهری در شهرستان میانه

بافت فرسوده اصفهان رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان میانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، یوسف محمدزاده گفت: جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان میانه با حضور استادی معاون ستاد ملی باز آفرینی شهری شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهرایران، فرماندار و شهردار میانه و سایر اعضای ستاد در محل سالن اجتماعات شهرداری میانه با موضوع بررسی و تصویب مراحل ۴ و ۵  مطالعات طرح توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی شهر میانه برگزار شد.

وی افزود: ابتدا مشاور طرح گزارشی از روند مطالعات صورت گرفته در خصوص مراحل ۴ و ۵ ارائه کرد که پس از بحث وبررسی، مرحله ۴به تصویب اعضاء رسید.

به گفته محمدزاده مقرر شد پیشنهادات مشاور در قالب مرحله ۵ توسط کمیته فنی ستاد شهرستانی  بررسی و نتیجه در جلسات آتی به تصویب برسد.

در پایان جلسه نسبت به تشکیل کارگروه ویژه ساماندهی اطراف امامزاده اسماعیل میانه اقدام شد و قرار شد در جلسات بعدی ساز و کارها و شیوه های اجرایی تجهیز و تامین منابع مورد نیاز پروژه و نحوه اجرای آن بررسی و نتیجه اعلام شود./

نظر شما