شناسهٔ خبر: 120046 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرعامل سازمان مجری و نایب رییس مجلس انجام شد؛

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۲۰۰تختی «کوار» در استان فارس

بیمارستان کوار با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و نایب رییس مجلس شورای اسلامی بیمارستان ۲۰۰ تختی کوار در استان فارس کلنگ زنی شد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات  عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اعلام خبر آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۲۰۰ تختی کوار در ۵۰ کیلومتری جنوب غربی شیراز به بیان جزئیاتی از این پروژه بیمارستانی پرداخت.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز ۲۶ آبان همراه با علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی و برخی از نمایندگان مجلس بیمارستان ۲۰۰ تختی کوار در استان فارس کلنگ‌زنی شد. طراحی و مطالعات مراحل اول و دوم ساختمان‌های اصلی، جنبی و محوطه‌سازی این بیمارستان توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی انجام شده است. این بیمارستان یکی از بیمارستان‌هایی است که توسط سازمان مجری احداث خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ادامه داد: این بیمارستان در زیربنای ساختمان اصلی بیمارستان 22 هزار مترمربع،زیربنای محوطه سازی حدود ۱۰ هزار مترمربع، زیربنای ساختمان‌های جنبی حدود یکهزار و ۵۰۰ مترمربع و در هفت طبقه احداث خواهد شد. بخش های مراقبت‌های ویژه و میانی، اورژانس، اتاق های عمل، اتاق های زایمان،بخش بستری، بخش های درمانی، بخش های تشخیصی و کلینیک ها از جمله بخش های طراحی شده برای این بیمارستان است.

نبیان یادآور شد: به این بیمارستان تاکنون ۴ میلیاردتومان اعتبار تخصیص یافته است.