شناسهٔ خبر: 120058 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای عدم مشارکت در ایمن سازی دسترسی های اختصاصی:

ترک فعل شرکت های دولتی و خصوصی محور اهواز-خرمشهر صادر می‌شود

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: شرکت هایی که نسبت به ایمن سازی مسیرهای دسترسی خود در محور اهواز-خرمشهر اقدام نکردند به قوه قضایی معرفی و ترک فعل آنها صادر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در نهمین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در یک حرکت جهادی افزایش ایمنی محور اهواز – خرمشهر را با  شرکت‌های تولیدی و صنعتی مستقر در این در این محور آغاز کرد و خوشبختانه شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بودیم.

وی افزود: متاسفانه برخی از شرکت ها نسبت به ایمن سازی و احداث روشنایی در دسترسی های اختصاصی به تاسیسات خود اقدام نکردند که باید به دستگاه قضایی معرفی و ترک فعل آنها صادر شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: با توجه به پیش رو بودن سفرهای کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی، طرح ایمن سازی محورها با مشارکت شرکت های ذی نفع باید در محورهای پرتردد و با آمار تصادف بالا اجرایی شود.

وی تأکید کرد: درصورتی که در زمان مقرر این مهم صورت نپذیرد، نسبت به اعلام ترک فعل این شرکت ها اقدام شود.

خانچی ادامه داد: باید از ظرفیت های قانونی استفاده کرده و شرکت ها خصوصی و دولتی را ملزم کرد برای تردد وسایل نقلیه ای که کارکنان را جابجا می کنند برنامه ارائه دهند و در صورتی که این خوردوها ساماندهی نشوند، اجازه تردد به آنها داده نشود.