شناسهٔ خبر: 120072 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

تعریف واحد برای حدود ۵۵ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید هشتگرد و پرند/بیش از ۱۰۹ هزار واحد مسکن مهر در پرند و هشتگرد فروش اقساطی شد

علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام اینکه برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در دو شهر جدید هشتگرد و پرند حدود ۵۵ هزار واحد تعریف شده است از فروش اقساطی ۱۰۹ هزار و ۴۱۴ واحد مسکن مهر در دو شهر هشتگرد و پرند خبر داد.

علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر در شهرهای جدید پرند و هشتگرد را اعلام کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در شهر جدید هشتگرد ۱۵۲ هزار و ۲۵ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که از این تعداد متقاضی ۲۲ هزار و ۲۸۰ نفر تایید نهایی شدند و تاکنون برای ۲۷ هزار و ۸۲۱ متقاضی واحد تعریف شده  است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد: در پرند نیز تعداد ۲۲۴ هزار و ۸۴۷ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲۵ هزار و ۲۲۵ نفر تایید نهایی شدند و برای ۲۷ هزار و ۱۶۴ نفر واحد تعریف شده است.

۳۰ هزار و ۹۶۹ واحد مسکن مهر فروش اقساطی شد

جعفری در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد توضیح داد: تعداد کل واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد ۴۸ هزار و ۹۲۳ واحد است که از این تعداد ۳۸ هزار و ۴۰۴ واحد در تعهد شرکت بوده و دارای متقاضی است که ۳۰ هزار و ۹۶۹ واحد آن فروش اقساطی شده است. هم اکنون در شهر جدید هشتگرد ۷ هزار و ۱۲۱ واحد باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال جاری تکمیل و تحویل متقاضیان بشود.

فروش اقساطی ۷۸ هزار و ۴۴۵ واحد مسکن مهر در پرند

وی در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر شهر جدید پرند نیز اعلام کرد: تعداد کل واحدهای مسکن مهر شهر جدید پرند ۹۵ هزار و ۶۷۲ واحد بوده که از این تعداد ۹۲ هزار و ۶۲۳ واحد در تعهد شرکت و دارای متقاضی است که ۷۸ هزار و ۴۴۵ واحد از آن فروش اقساطی شده است. در حال حاضر تعداد واحدهای باقیمانده مسکن مهر پرند ۶ هزار و ۵۴۳ واحد است.

تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر حدود ۲۳ هزار میلیاردتومان اعتبار نیاز دارد

وی تاکید کرد: تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر جزو تعهد شرکت عمران شهرهای جدید است که نیازمند حدود ۲۳ هزار میلیارد تومان اعتبار بوده و بر این کار اهتمام ویژه داریم.