شناسهٔ خبر: 120095 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌‎های استان مازندران خبر داد؛

برقراری پرواز در مسیر ساری- چابهار و بالعکس از فرودگاه شهدای ساری برای اولین بار

فرودگاه ساری مدیرکل فرودگاه‌‎های استان مازندران گفت: برای نخستین بار پرواز در مسیر ساری- چابهار - ساری از فرودگاه شهدای ساری برقرار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعدالله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌‎های استان مازندران اظهار کرد: باتوجه به تقاضای مردم و پیگیری مسئولین ارشد استان و با همکاری شرکت هواپیمائی وارش، مسیر پروازی ساری- چابهار- ساری از تاریخ ۳۰ آبان از فرودگاه ساری برقرار خواهد بود.

وی با بیان اینکه از ۲۲ آبان مقدمات فروش بلیط برروی سامانه های مجازی فراهم شده است گفت: باتوجه به رویکرد دولت مبنی بر توسعه صنعت گردشگری و بومگردی، پیگیری‌های لازم در خصوص مطالعه میدانی و بازاریابی مسیرهای مختلف پروازی انجام و باتوجه به عدم وجود ارتباط هوایی مابین حوزه شمال و جنوب شرق کشور، مسیر پروازی ساری به چابهار و بالعکس برقرار شد.

مدیرکل فرودگاه‌‎های مازندران با اشاره به ساعت پروازهای جدید فرودگاه ساری به مقصد چابهار و بالعکس گفت: این پروازها در روزهای دوشنبه ساعت ۰۸:۴۵ از فرودگاه چابهار، ساعت  ۱۱:۴۵ از فرودگاه ساری، روز های جمعه ساعت ۱۱:۳۰ از فرودگاه ساری و ساعت ۱۴:۳۰ از فرودگاه چابهار به مقصد ساری انجام می‌شود.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، وطن خواه با بیان اینکه بصورت هفتگی پروازهای مختلف از مسیر فرودگاه شهدای ساری به شهرهای تهران، مشهد، بندرعباس، شیراز، اهواز، کیش، عسلویه برقرار است، گفت: در حال رایزنی هستیم تا در آینده نزدیک در مسیرهای دیگر نیز خطوط پروازی دایر شود. این درحالی است که در طول هفته سه پرواز رفت و برگشت در مسیر ساری – بغداد (نجف)- ساری خدمات پروازی زیارتی به زائرین عتبات عالیات ارائه می‌شود.