شناسهٔ خبر: 120096 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درراستای تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی:

برنامه ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی برگزار شد

ملاقات مردمی خراسان جنوبی برنامه ملاقات مردمی با مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با حضور تعدادی از هم استانی های گرامی برگزار و درخواستها و مشکلات مطرح شده بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، جواد صمصامی، رئیس اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت جایگاه پاسخگویی به مطالبات  ودرخواست های مردمی اظهارداشت:صبح امروز در ادامه برنامه دیدار و ملاقات های مردمی ودر جهت تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی و طبق برنامه ریزی قبلی ،تعدادی از مراجعین مردمی وهم استانی های گرامی با مدیرکل راه وشهرسازی خراسان جنوبی و معاونین ایشان دیدار وگفتگو کردند.

رئیس اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود:دراین برنامه که حدود ۲ ساعت به طول انجامید درخواست ها و مشکلات ۱۵ نفر  از هم استانی های گرامی در حوزه های مختلف راه و شهرسازی از جمله : املاک وحقوقی،مسکن وساختمان وشهرسازی و معماری بررسی و دستور رسیدگی لازم از سوی مدیرکل صادر شد.

وی افزود:برنامه ملاقات مردمی به صورت منظم وپس از برنامه ریزی های لازم درحال برگزاری است که گزارش ماهیانه آن به مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ارسال می‌شود.