شناسهٔ خبر: 120113 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده ویژه مدیرکل راه و شهرسازی استان:

هدف سند چشم انداز راه و شهرسازی استان گلستان برای افق ۱۴۰۴ مشخص شد

راه و شهرسازی گلستان نماینده ویژه مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: هدف اداره کل راه و شهرسازی گلستان برای تدوین سند تجمر ( تجارت جهانی مبتنی بر مزیت رقابتی ) مشخص شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان) ، عیسی مهری، نماینده ویژه مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: سند چشم انداز بخشی از فرآیند برنامه ریزی راهبردی استراتژیک در هر سازمان، دستگاه دولتی استان بوده که ایده ال های اصلی کسب و کار را در قالب یک سند راهبردی آینده نگر برای الهام بخشیدن به کارکنان و آگاهی سایر مجامع و شرکت ها تعریف می کند.

نماینده ویژه مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: هدف سند تجمر راه و شهرسازی گلستان برای افق ۱۴۰۴و بر پایه اسناد آمایش سرزمین و سند چشم اندازاستان تدوین شده است.

وی افزود: در راستای تدوین هدف سند چشم انداز استان  ۱۱ جلسه با حضور کمیته پژوهش و کارکنان شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان گلستان برگزار شد.

مهری همچنین تصریح کرد: در مراحل مختلف رسیدن به هدف این سند، به منظور بهره گیری از خرد جمعی سازمان، طی برگزاری جلساتی با کمیته پژوهش و اعضای شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان، طرح پیشنهادی توسط مشاور ارائه و مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

نماینده ویژه مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: در پایان این جلسات چشم انداز و هدف حوزه مسکن و شهرسازی استان گلستان مشخص، و «تنظیم گری، تسهیل گری و حکم روایی» به عنوان هدف این حوزه عنوان شد.

وی در انتها با بیان اینکه استفاده از ظرفیت ها و مزیت های استانی برای اعتلای وجهه علمی و فناورانه باید در دستور کار قرار گیرد، گفت:  پیشبرد اهداف علمی و شاخص پیشرفت حوزه مسکن و شهرسازی استان نیازمند اجرای برنامه ها و طرح های مختلف است تا بتوانیم با رفع مشکلات موجود در این زمینه موفق عمل کرده و شاهد تحقق اهداف موردنظر در حوزه مسکن و شهرسازی باشیم.