شناسهٔ خبر: 120156 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با ساخت سکوی تفریحی در تنکابن

محسن مصطفایی معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با تأسیس و ساخت سکوی تفریحی در نوار ساحلی شهرستان تنکابن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با تأسیس و ساخت سکوی تفریحی در نوار ساحلی شهرستان تنکابن خبر داد.
محسن مصطفایی گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از سوی این اداره کل، کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، با ساخت سکوی تفریحی در نوار ساحلی شهرستان تنکابن (بلوار شهید شیرودی،کوچه دریا،جنب مدرسه شرافتی) موافقت کرده است.

 وی افزود: بر اساس این مجوز، سرمایه گذار بخش خصوصی، مجاز است نسبت به تأسیس و ساخت سکوی شمع و عرشه با راه دسترسی به طول تقریبی ۶۳۰ متر در ۲ بال شرقی و غربی و ۱۶ سکوی فرعی با مشخصات تعیین شده و رعایت کلیه قوانین و مقررات داخلی و کنوانسیون های الحاقی مرتبط، اقدام نماید.

 مصطفایی تصریح کرد: این مجوز طبق تأیید اعضای کمیته صدور مجوز سازه های دریایی و بر اساس موافقت ارگان های ذیربط استان مازندران صادر شده است.
   
به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، همه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی صدور مجوزهای سازه‌های دریایی می‌توانند برای ثبت نام به درگاه ملی مجوزهای کسب و کار به نشانی mojavez.ir مراجعه و نسبت به دریافت مجوز از کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اقدام کنند.