شناسهٔ خبر: 120183 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مطرح کرد؛

بهره‌مندی از توان مهندسی متخصصان داخلی برای مقابله با تحریم

سیدی -رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: برای مبارزه با تحریم باید از توان مهندسی متخصصان الکترونیک هواپیمایی داخل شرکت استفاده کرد که مستلزم ایجاد انگیزه بهتر و فراهم آوردن امکانات و زیرساخت‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سیدی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به مناسبت گرامیداشت روز جهانی متخصصان الکترونیک هواپیمایی ATSEP به همراه مسعود نیک‌بخت معاون عملیات هوانوردی، سیامک بهنام مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی و امیرحسین صادقچه مدیرکل کنترل ترافیک هوایی از ادارات، کارگاه‌های فنی عملیاتی، دفاتر متخصصان الکترونیک هواپیمایی تابع اداره‌کل ارتباطات و ناوبری هوایی و واحدهای اداره مهندسی الکترونیک هواپیمایی فرودگاه مهرآباد و همچنین مرکز کنترل فضای کشور بازدید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از مرکز کنترل فضای کشور، نکاتی را در خصوص الزام نوسازی سامانه‌های ناوبری هوایی با سابقه سنی بیش از ۲۰ سال مطرح کرد.

سیدی ضمن در جریان قرار گرفتن از آخرین وضعیت برج‌های مراقبت پرواز متحرک (mobile Tower)، مباحثی را در خصوص اهمیت احداث ساختمان پشتیبان مرکز کنترل فضای کشور مطرح کرد.

وی در این بازدید با اشاره به اهمیت «توجه به متخصصان عرصه هوانودی» به ویژه متخصصان الکترونیک هواپیمایی که سرمایه بی‌نظیر شرکت هستند، در خصوص وضعیت دفاتر کاری، نگهداشت و جذب نیروی انسانی متخصص و همچنین در مورد مزایا و مباحث رفاهی با مسئولان و متخصصان الکترونیک هواپیمایی گفت‌وگو کرد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با توجه به سابقه کاری که در فرودگاه‌های شرکت فرودگاه‌های و ناوبری هوایی ایران دارم، همکاری تنگاتنگی را در حوزه معاونت عملیات هوانوردی بخصوص با متخصصان الکترونیک هواپیمایی تجربه کرده‌ام و از شرایط خاص ایشان مطلع هستم و با شرایط و سختی‌های کاری و محل‌های ماموریت آنان تا حدودی آشنا هستم.

سیدی تاکید کرد: برای خدمت‌رسانی در حمل و نقل هوایی کشور نیازمند وحدت و یک دلی بین همه متخصصان عرصه هوانوردی به ویژه در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی هستیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: برای مبارزه با تحریم می توان از توان مهندسی متخصصان الکترونیک هواپیمایی داخل شرکت استفاده کرد و آن مستلزم ایجاد انگیزه بهتر و فراهم آوردن امکانات و زیرساخت ها است.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در پایان بازدید، سیدی در جمع برخی از متخصصان الکترونیک هواپیمایی حضور پیدا کرد و با ایشان به گفت‌وگو نشست.