شناسهٔ خبر: 120252 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان اعلام کرد:

مانور روز بدون حادثه در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان برگزار شد

29 آبان رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به روز جهانی یادمان سوانح رانندگی،گفت: به منظور کاهش حوادث جاده ای همزمان با ۲۹ آبان مانور روز بدون حوادث جاده ای در جنوب این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایرانشهر)؛ شهاب الدین نوایی اظهار داشت: با هدف کاهش حوادث جاده ای، ارتقای فرهنگ ایمنی و همچنین تردد ایمن در سطح محورهای مواصلاتی جنوب استان،این مانور همزمان با ۲۹ آبان با همکاری پلیس راه و سایر دستگاههای خدمات رسان اجرا شد.

به گفته وی، اجرای مانور، برگزاری نشست کمیسیون ایمنی راههای جنوب استان، ملاقات با آسیب دیدگان و خانواده های قربانیان تصادفات، اطلاع رسانی روز بدون حادثه در شبکه راهها،پایانه ها، فضاهای مجازی و.... از مهمترین برنامه های این روز بود.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان ارتقای سطح هماهنگی بین بخشی دستگاه‌های عضو کمیته ایمنی حمل و نقل جاده‌ای را از دیگر اهداف برگزاری این مانور ذکر کرد و گفت: ارتقای ایمنی در محورهای مواصلاتی و اطمینان از تامین شرایط بهینه جهت ترددهای برون‌شهری همواره در اولویت کاری این اداره‌کل قرار داشته است و برگزاری چنین برنامه‌هایی یقینا تاثیر بسزایی در فرهنگسازی و افزایش آگاهی مردم و کاربران جاده‌ای دارد تا نسبت به رعایت مسائل ایمنی با حساسیت بیشتری برخورد کنند.