شناسهٔ خبر: 120275 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی راهداری زمستانی در خراسان‌شمالی

آموزش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از برگزاری دوره آموزشی راهداری زمستانی برای ۶۰ نفر از راهداران این استان اعم از روسای ستادی و شهرستان ها، اپراتورها و کارشناسان راهداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: این دوره آموزشی به مدت ۴ ساعت در مرکز آموزشی راهدارخانه بدرانلو برگزار شد و شرکت‌کنندگان تحت آموزش مواردی از جمله عملیات نمک‌پاشی قبل و بعد از بارش برف، انجام عملیات برف‌روبی توسط ماشین‌آلات سنگین،  بیل‌های برف‌روبی و نحوه راهداری در زمان بارش برف قرار گرفتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان شمالی هدف از اجرای این دوره آموزشی را ارتقای سطح خدمات رسانی زمستانی دانست و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله اقداماتی است که این اداره کل برای انتقال تجربه‌ها و به روز رسانی اطلاعات راهداران برای خدمات‌رسانی بهتر به کاربران جاده‌ای به ویژه در فصل زمستان در دستور کار خود دارد.

وی اظهارکرد: دوره‌های آموزشی برای راهداران موجب افزایش دانش آن‌ها در استفاده بهینه از تجهیزات و ماشین‌آلات و موجب رضایت کاربران جاده‌ای همچنین کاهش حوادث جاده‌ای می‌شود.  

این دوره آموزشی با حضور جمشیدی رئیس اداره عملیات راهداری، تجهیز ماشین‌آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد.