شناسهٔ خبر: 120280 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی پیامی؛

 مدیرکل راه و شهرسازی گلستان فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک مدیرکل و رییس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان گلستان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

در بخشی از متن پیام آمده است:بسیج برای جوانان شورآفرین، برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  

 هفته بسیج بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است و امروز، بسیج با برخورداری ازظرفیت‌ها و توانایی‌های بزرگ و شخصیت‌های برجسته درحوزه‌های مختلف توانسته است از آزمون‌های سخت صداقت و کارآمدی سربلند بیرون آمده و مایه عزت و عظمت کشور و ثبات و ابهت نظام اسلامی گردد.

فرهنگ ارزشمند بسیجی چه در دوران حماسه دفاع مقدس وچه امروز در تمامی عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بروز و ظهور نموده و در هر بخشی وارد شده است بدون چشم داشت گره‌ها را با اراده‌ی پولادین و جهادییش باز نموده و موانع را از سر راه برداشته است که شاهد این مدعا تقدیم شهدای گرانقدر بسیجی است که این ملت عظیم الشان تقدیم پیشگاه الهی کرده است.
امسال در حالی به استقبال هفته بسیج می رویم که  دشمنان از هیچ تلاشی برای ایجاد یأس و نا امیدی در میان ملت ایران دریغ نکرده است، اما باز هم این بسیجیان گمنام و نجیب هستند که داوطلبانه به یاری نیروهای خدوم انتظامی شتافتند و سینه خود را سپر بلای ملت کردند و  بر گلدسته های رفیع شهادت ، اذان رشادت سر داده‌اند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، آغاز هفته بسیج را به ملت بزرگ ایران، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز به ویژه همکاران گرانقدر بسیجی در مجموعه بزرگ راه و شهرسازی تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را مسألت می‌نمایم.