شناسهٔ خبر: 120400 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل راه وشهرسازی گیلان ازعملیات تعریض محور پیربازار به ضیابر

گیلان-تعریض محور پیربازار -ضیابر مدیر کل راه و شهرسازی گیلان از اجرای عملیات تعریض و ارتقای محور پیربازار به ضیابر بازدید کرد و خواستار تسریع در اتمام عملیات تعریض و چهار خطه کردن این محور شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، هادی رحمانی در این بازدید با اشاره به اهمیت اجرایی این پروژه تصریح کرد: اجرایی شدن این پروژه موجب تسهیل تردد، کاهش سوانح جاده‌ای و رفع ترافیک مسیر ارتباطی خواهد شد و اداره کل راه و شهرسازی گیلان با جدیت تمام  به دنبال تسریع در اجرای تعریض این محور است.

وی افزود: عملیات اجرایی این محور در دو قطعه  فعال است که قطعه اول حد فاصل پیربازار تا سه راهی نوخاله را شامل می شود و از مجموع ۷.۵ کیلومتر، عملیات اجرایی ۳ کیلومتر آن انجام شده و۳۲  درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رحمانی اظهار کرد: قطعه دوم نیز به طول ۶ کیلومتر حد فاصل سه راهی نوخاله تا لاکسار در دست اجراست که عملیات اجرایی آن از تیرماه سالجاری آغاز شده و قرار است طی مدت ۳۶ ماه اجرایی شود و ۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

لازم به ذکر است؛ در حال حاضر محور پیر بازار به ضیابر دوخطه است که پس از تکمیل تعریض، عرض آن به ۱۶ متر ارتقاء خواهد یافت.