شناسهٔ خبر: 120423 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به شرط تامین اعتبار انجام خواهد شد:

بهره برداری از ۱۰ کیلومتر کمربندی پاکدشت همزمان با دهه فجر امسال

محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومانی جهت ایمن سازی ده کیلومتر اول کمربندی پاکدشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه با اعلام این خبر گفت: ایمن سازی ، اجرای تقاطع ها ،ساماندهی رمپ و لوپها  و ساخت ابنیه و پلهای آبروی مسیر به ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که ضروری است قبل از افتتاح پروژه تمامی موارد ساماندهی و ایمن سازی مسیر عملیاتی شود.
وی ادامه داد: تامین اعتبار این پروژه که روستاهای جیتو، قشلاق جیتو و فیلستان، همچنین شهرهای پاکدشت و فرون آباد از آن برخوردار می شود از محل تخصیص اعتبارات سفر اخیر ریاست جمهوری ، اعتبارات ملی، استانی و همچنین کمک سازمان ملی زمین و مسکن عملیاتی خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: در ابتدای مسیر جهت برقراری تردد از بزرگراه امام رضا به ابتدای کمربندی نیاز داریم که معبر به صورت کاملا ایمن باز شود که مقرر گردید مشاور پروژه نسبت به طراحی و اجرای ورودی مسیر ظرف یک هفته اقدام و نقشه ها را تحویل دهد، همچنین در محل تقاطع فرون آباد نیز اجرای چهار رمپ ضروری است که این مورد نیز در دستور کار قرار گرفته است.
وی در پایان تصریح کرد: اجرای ۱۰ کیلومتر اول این پروژه و تردد از آن تا ۳۰ درصد ترافیک شهرهای فرون آباد و پاکدشت را خواهد کاست و البته مابقی ۲۲ کیلومتر مسیر با مدلهای اقتصادی که شرکت ساخت و توسعه مدنظر دارد توسط شرکت مربوطه اجرایی خواهد شد.