شناسهٔ خبر: 120425 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان خبر داد:

بهره‌مندی روستای رودبارک از راه آسفالته ایمن

مهندس لشکری-معاون ایمنی فنی اداره کل سمنان.jpg معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان‌اینکه توجه به راه های روستایی زمینه ساز توسعه همه جانبه روستاهاست، گفت: در راستای محرومیت زدایی که یکی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم است، تا پایان سال جاری مردم روستای رودبارک از نعمت راه آسفالته ایمن برخودار خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن لشکری، معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان به ضرورت راه های روستایی اشاره داشت و گفت: توسعه راه ها نقش اساسی در توسعه سمنان و اشتغالزایی دارد و در این بخش آسفالت و بهسازی راه های روستایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

لشکری در ادامه راه های روستایی را عاملی برای رونق گردشگری و افزایش اشتغال خواند و افزود: با پیگیری های انجام شده از محل اعتبارات استانی احداث راه روستایی رودبارک از مهرماه آغاز شده و انتظار می رود بتوان تا پایان سال از این راه روستایی بهره برداری کرد.

وی با بیان اینکه طول پروژه در دست اجرا ۷.۵ کیلومتر است، افزود: به طور متوسط این طرح نزدیک به ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با بهره برداری از آن، بیش از ۵۰ خانوار در روستای رودبارک از راه آسفالته ایمن بهره مند خواهند شد.
معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در پایان توسعه راه‌های روستایی و جاده‌ای استان را نیازمند تامین اعتبارات دانست و خاطرنشان کرد: تقویت و توسعه ایمن‌سازی راه‌های استان و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است.