شناسهٔ خبر: 120450 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته بسیج ۱۴۰۱؛

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با کارکنان بسیجی

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با کارکنان بسیجی به مناسبت هفته بسیج، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با کارکنان بسیجی این اداره‌کل دیدار و از تلاش‌های بی‌وقفه آنان در امر خدمت‌رسانی به مردم شریف استان در حوزه‌های مختلف کاری تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج در محل این اداره‌کل برگزار شد با کارکنان بسیجی راه و شهرسازی استان دیدار و گفتگو کرد.  

در این دیدار صمیمانه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این هفته به تمام بسیجیان سلحشور، از تلاش‌های شبانه روزی آنان در حوزه‌های مختلف این اداره‌کل، با اهدا گل تقدیر شد.  
 
در ابتدای این نشست، فرمانده بسیج اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات بعمل آمده در حوزه بسیج خواهران و برادران این اداره‌کل، به تبیین دستاوردها و مسائل و مشکلات موجود پرداخت.  

در ادامه، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان پس از استماع مباحث مطرح شده از سوی حاضرین اظهار داشت: پایگاه مقاومت بسیج کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان متشکل از افراد باتجربه، علمی، فنی و متخصص است که همواره با روحیه بسیجی در امر خدمت‌رسانی بیشتر و تسهیل امور برای ارباب رجوعان گام برداشته‌اند.  

وی افزود: هدف از این نشست، برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی بیش از پیش، از ظرفیت‌های موجود این نهاد ارزشمند در راستای پیگیری مسائل و مشکلات اداره‌کل و دستیابی به راهکارهای مناسب در راستای رفع چالش‌های موجود و افزایش کارآمدی و پیشرفت همه جانبه است.  

قاری‌قرآن با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال "بسیج خدمتگزار ملت ایران" است، اذعان داشت: هدف بسیج همواره ارائه خدمات به ملت شریف ایران بوده است و در سطح اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز با روحیه بسیجی و سرلوحه قراردادن خدمت بی منت، سعی شده است تا فرآیندهای اداری در راستای خدمت‌رسانی به مردم تسهیل شود.  

وی  عنوان کرد: بسیج به عنوان مردمی ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه در جمهوری اسلامی ایران موجب عزت، اقتدار، افتخار و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی است و این ثمره شیرین انقلاب اسلامی، با درایت و هوشیاری امام بسیجیان شکل گرفت و متاثر از اندیشه‌های تابناک و نورانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به رشد و بالندگی و کمال رسید و در سرنوشت ساز ترین صحنه‌های تاریخ پرحماسه انقلاب اسلامی، نقشی کارآمد و تأثیرگذار ایفا نموده‌ است.