شناسهٔ خبر: 120468 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در قزوین انجام شد:

 رفع سه مورد از شش مورد گلوگاه‌های فساد در اداره کل راه و شهرسازی

قزوین اداری 2 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: با توجه به احصاء و بروزرسانی گلوگاهها و الویت بندی آنها، رفع 6 مورد از گلوگاه های فساد در برنامه سال 1401 در اولویت قرار گرفت که تا کنون سه مورد از گلوگاههای مذکور رفع شده و در مرحله پایش و سنجش اثربخشی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان قزوین، اسماعیل حافظی گفت: سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت با حضور خانم کریمی، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سایر مدعوین، در محل سالن جلسات مدیر کل راه و شهرسازی جهت بررسی دستور کار ابلاغی، برگزار شد.

حافظی در سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت، گزارشی در خصوص عملکرد شش ماه سال جاری در قالب خودارزیابی، عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی ارائه داد.

وی بیان داشت: با توجه به احصاء و بروزرسانی گلوگاهها و الویت بندی آنها، رفع 6 مورد از گلوگاه های فساد در برنامه سال 1401  در الویت قرارگرفت که تا کنون سه مورد از گلوگاههای مذکور رفع شده و در مرحله پایش و سنجش اثربخشی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی قزوین افزود: در این جلسه مباحث میز خدمت و سلامت اداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تعریف سامانه برای کاربران مطرح شد و با توجه به اهمیت موضوع سنجش بهره وری و تاکید بر اجرای صحیح و کامل آن، گزارشی از این موضوع ارائه شد.

حافظی خدمت به توانخواهان را از جمله موضوعات مهم برشمرد و گزارش مفصلی از نظرسنجی سامانه ای و تلفنی ارائه کرده و به بررسی مشکلات مطروحه ارباب رجوع پرداخت.

وی به بررسی نتایج حاصل از ارزیابی شاخص های اختصاصی و مسائل و مشکلات موجود پرداخته و موضوع احصاء سه خدمت تخصصی معاونت مسکن را مورد تاکید قرارداد و در پایان با توجه به بررسی موضوعات، 13 مصوبه جهت اجرا تصویب شد.