شناسهٔ خبر: 120479 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در حاشیه بازدید از مسیر طالقان هشتگرد:

نماینده مجلس از مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز تقدیر کرد

البرز نماینده مجلس1 علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای که به منظور بررسی مسائل و اولویت های شهرستان طالقان تشکیل شد از اقدامات صورت گرفته اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در خصوص برق رسانی به مسیر طالقان هشتگرد، عملیات اجرائی تونل طالقان و ایمن سازی این مسیر تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)، رضا خالقی به همراه معاون محترم عمرانی استاندار البرز، مدیران کل راهداری و حمل وجاده ای، شرکت برق، شرکت گاز، بنیاد مسکن استان البرز، فرماندار شهرستان طالقان و جمعی از مدیران شهرستان طالقان در دفتر ارتباط مردمی شهرستان طالقان حضور یافته و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود در خصوص راه طالقان، از اقدامات صورت گرفته در خصوص ایمن سازی این مسیر و عملیات برق رسانی به تونل طالقان سخن گفت.

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز در این جلسه با اشاره به نقاط حادثه خیز مسیر طالقان هشتگرد ضمن اشاره به سرقت برخی از قطعات گارد ریل های این مسیر توسط افراد سودجو گفت: نقاط حادثه خیز این مسیر شناسایی شده و سعی بر این شده که جهت ایمنی بیشتر این مسیر از نیوجرسی استفاده شود که اقداماتی نیز در این خصوص صورت گرفته و در حال انجام است.

خالقی افزود: در خصوص برق رسانی به تونل طالقان تیرهای برق خریداری شده و در حال نصب میباشد و ظرف یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان با اشاره به اعتبارات آخرین سفر ریاست محترم جمهور به استان البرز گفت: ۲۸ میلیارد تومان در آخرین سفر به این مسیر اختصاص یافت که با توجه به هزینه های سنگین این مسیر لازم است در این خصوص توجه بیشتری به تامین اعتبار این مسیر شود.