شناسهٔ خبر: 120493 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد؛

برگشت ۲۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی قمصر به بیت‌المال

مجتبی اراسته/ رییس راه وشهرسازی کاشان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: با دقت و هوشیاری عوامل یگان حفاظت اراضی استان اصفهان، ۲۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی و دولتی این شهرستان به بیت المال بازگردانده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اظهار داشت: به دنبال اعلام گزارشی مبنی بر تصرف قسمتی از اراضی متعلق به دولت واقع در شهر قمصر توسط افرادی سودجو، عوامل یگان حفاظت اراضی استان اصفهان بلافاصله وارد عمل شدند.  

وی افزود: زمین‌خواران اقدام به تسطیح و دیوارکشی دامنه کوه به مساحت دو هزار مترمربع نموده بودند که کارشناسان حقوقی اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان ضمن طرح شکایت به دادستانی شهرستان، دستور امحای آثار تصرف را اخذ کردند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اذعان داشت: با تلاش و همت عوامل یگان حفاظت اراضی استان اصفهان در این شهرستان ضمن هماهنگی با پاسگاه مربوطه، زمین ملی رفع تصرف و بیت المال بازگردانده شد.  

وی خاطرنشان کرد: ارزش این اراضی رفع تصرف شده ۱۴ میلیارد تومان برآورد شده است.  

آراسته از عموم مردم شهرستان کاشان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تعرض به اراضی ملی با سامانه تلفنی ۱۶۵۶ تماس گرفته و مراتب را اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع تصرف اقدام شود.  

 و پیگیری  مستمر در راستای جلوگیری از تخریب و تصرف این مناطق، عملیات رفع تصرف اراضی ملی و دولتی به مساحت دو هزار مترمربع در شهر قمصر انجام پذیرفت.