شناسهٔ خبر: 120532 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم انجام شد؛

اعزام گروه‌های جهادی راهداری به مناطق محروم دامغان

photo_2022-11-19_13-10-40.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان از اعزام گروههای جهادی راهداری به مناطق محروم این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم و خصوصا مناطق محروم جهادگران فاطمی با افتخار و عزت در کنار مسئولان اجرایی حل مشکلات عمرانی را در دست اقدام دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری سمنان)، حسین ابوطالبی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان اظهار داشت: با توجه به برنامه ابلاغی بسیج سازندگی، در راستای خدمت رسانی به مردم و خصوصا مناطق محروم گروه جهادی راهداری شهرستان دامغان با شعار خدمت به مردم نقش آفرینی و خدمت رسانی خواهند کرد.
وی یادآور شد: رزمایش جهادگران فاطمی ٢ با حضور استاندار، فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان، نماینده مردم شهرستان دامغان، امام جمعه و فرماندار دامغان در بیست و هشتم آبان آغاز شده و تا ده روز ادامه خواهد داشت.
ابوطالبی همچنین توضیح داد: در اجرای این رزمایش تانکر آب، غلطک، کمپرسی، تریلی، لودر و دیگر ماشین آلات سنگین راهداری در فعالیت هستند و ۱٢ نفر از راهداران این اداره در قالب گروه های جهادی جهت محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم نیازمند قرار دارند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان با تاکید بر اینکه این گروه های جهادی راهداری فعالیتهای عمرانی مختلفی را در دست اقدام دارند افزود: زیرسازی، اصلاح زیرساخت‌های مناطق روستایی شامل بهسازی راههای روستایی و بین مزارع، تسطیح زمین های ورزشی، زیرسازی معابر و کوچه‌ها، آبرسانی و نخاله برداری در مناطق محروم از مهمترین فعالیت‌های راهداران در این رزمایش است.
وی در ادامه تصریح کرد: توکل به خداوند متعال رمز موفقیت گروه های جهادی در راستای‌محرومیت‌ زدایی است و حفظ وحدت، همدلی، صمیمیت و ولایتمداری، تاثیرگذاری شایانی در دستیابی به این موفقیت دارد.
ابوطالبی در پایان گفت: حرکت های جهادی یکی از عوامل تثبیت و کارآمدی نظام را فراهم آورده و همچنین بارقه های امید را در دل مردم عزیز کشور روشن کرده است که امیدواریم با تداوم اینگونه برنامه ها بتوانیم برای آبادانی ایران قوی و مقتدر خالصانه تلاش نماییم.