شناسهٔ خبر: 120587 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی خبر داد :

 بهره مندی ۳۵۰۰ نفر جمعیت روستایی یکی از توابع بخش قطور شهرستان خوی ‌از راه مناسب آسفالته

قطور شهرستان خوی  رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی از قیر پاشی و اجرای آسفالت محور روستایی حبش - کلت  بطول ۵ کیلومتر از توابع بخش قطور با اعتبار ۶۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، اصغر کاظمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی گفت: با اجرای آسفالت محور روستایی حبش - کلت  بطول ۵ کیلومتر از توابع بخش قطور با اعتبار ۶۳ میلیارد ریال روستاهای حبش سفلی،حبش علیا، کلت سفلی، کلت علیا، نجیب آباد، شریف آباد و عارف آباد با جمعیت بالغ بر ۳۵۰۰ نفر از راه مناسب آسفالته برخوردار خواهند شد.

وی افزود: در سال جاری ۲۶ کیلومتر پروژه بهسازی و آسفالت راههای روستایی در شهرستان خوی آغاز شده است که تاکنون ۱۶.۷ کیلومتر از این مقدار آسفالت و به بهره برداری رسیده است.

کاظمی از اتمام آسفالت محورهای روستایی وار - قشقابلاغ به طول ۴.۵ کیلومتر، بیزنده - ایواوغلی به طول ۷.۲ کیلومتر و حبش - کلت به طول ۵ کیلومتر و در آستانه آسفالت بودن محورهای روستایی قره آغاج به طول ۲.۸ کیلومتر، شیوان کندی به طول ۱.۵ کیلومتر و گنبد به طول ۵ کیلومتر به عنوان پروژه های بهسازی و آسفالت راههای روستایی شهرستان خوی در سال جاری یاد کرد.

این مقام مسئول اظهار داشت: ۱۶.۵ کیلومتر نیز عملیات روکش آسفالت در محورهای روستایی شهرستان خوی شامل محورهای پسک - بدلان به طول ۹ کیلومتر، ارسی به طول ۵ کیلومتر و یاریم قیه به طول ۲.۵ کیلومتر در سال جاری انجام شده است.