شناسهٔ خبر: 120652 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از همکاران نمونه بسیجی

مراسم گرامیداشت هفته بسیج در اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان

تقدیر از همکاران نمونه بسیجی پایگاه بسیج اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از همکاران نمونه بسیجی در سال جاری تقدیر به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ پایگاه بسیج اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از همکاران نمونه بسیجی در سال جاری تقدیر به عمل آورد.

سرهنگ پاسدار قدسیانی، از یادگاران دفاع مقدس سخنران این مراسم بود. وی با اشاره به جریانات اخیر عنوان کرد: طلا هرچه در کوره فشار و حرارت بالاتری ببیند، عیار و خلوص بیشتری پیدا می‌کند. نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز پس از این اغتشاشات عیار بیشتری پیدا می‌کند. البته همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند بعضی از خواص در این ایام با سکوت خود آب در آسیاب دشمن ریخته‌اند.

فرزاد دادخواه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه تمامی همکاران ما در اداره کل، نمونه هستند؛ افزود: در این مراسمات به رسم یادبود از همکاران بسیجی تقدیر می‌کنیم و امید است مجموعه همکاران ما با انجام وظایف خود بتوانیم در راستای خدمت به ملت شریف ایران اسلامی قدم برداریم.