شناسهٔ خبر: 120684 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل :

مدیون نیروی مقاومت بسیج و بسیجیان مخلص و تلاشگر هستیم

محبوب حيدري مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : واقعیت حضور ما در ادارات برای مردم و خدمت در این راه بوده ، توسعه و آبادانی میهن اسلامی وظیفه تک تک ماست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در ۵ آذر ۱۳۵۸ با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) ، نشست و هم اندیشی بسیجیان پایگاه مقاومت شهید دادمان راه و شهرسازی اردبیل با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات استان به همراه بسیجیان اداره کل در محل سالن جلسات شهید دادمان اداره کل برگزار شد.

در این نشست سهراب رحیمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید دادمان راه و شهرسازی اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بسیجی و ایثارگر در دوران هشت سال دفاع مقدس گزارشی از فعالیت بسیج این اداره کل در راستای تکریم ارباب رجوع ، راه اندازی میز خدمت و همچنین حضور پرشور بسیجیان در برنامه های ملّی و فرهنگی و اجتماعی ارائه نموده و از تلاش های خالصانه اعضای شورای فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج اداره کل در اجرای برنامه ها تقدیر و تشکر نمودند.

سرهنگ پاسدار نادر رحیمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات استان اردبیل نیز در ادامه این هم اندیشی ضمن تبریک هفته بسیج بهترین راه مبارزه را خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: تمام تلاش بسیجیان و تلاشگران عرصه سازندگی باید رفع مشکلات مردم و خدمت به مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه مدیرکل راه و شهرسازی استان یکی از مدیران جهادی است افزود: در وضعیت کنونی کشور عزیز ما روی ریل پیشرفت ، توسعه و سازندگی در بخش های مختلف قرار گرفته و وظیفه امروز دولتمردان حرکت جهادی است و هیچ لذتی خدمت به مردم نیست.

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در این گردهمایی ضمن تبریک هفته بسیج ، از کلیه بسیجیان و نیروهای بسیج در راستای همکاری و یاری در مشکلات، سازندگی و توسعه کشور و به ویژه در تأمین و ایجاد امنیت و اقتدار کشور تقدیر و تشکر نموده و افزود: ما مدیون نیروی مقاومت بسیج و بسیجیان مخلص و تلاشگر هستیم.

وی ادامه داد : بسیج در تمامی دوره ها با توجه به نیاز کشور چه در زمان جنگ و بعد از آن وارد عرصه های مختلف و سازندگی شده و با تمام قدرت خود در سطح کشور اقتدار بسیج را حفظ کرده و امورات و کارها را با اتحاد و همدلی پیش می برد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از عملکرد پایگاه مقاومت بسیج این اداره کل ابراز رضایتمندی و خرسندی نمود و گفت: ما از هرگونه پیشنهادات و مشاوره های همکاران و بسیجیان در راستای توسعه و ارتقای عملکرد این اداره کل برای خدمت به مردم و حل مشکلات آنان استقبال می نمائیم.

حیدری افزود : تمامی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج این اداره کل و ما بعنوان خادم ملت در اختیار مردم شریف جهت انجام وظیفه و خدمت می باشیم تا با توسعه راه های ارتباطی و شریانی استان و خدمت در بخش مسکن بتوانیم پیشرفت و رونق استان شهید پرور اردبیل را در آتیه شاهد باشیم.

تعصب به نظام مقدس جمهوری اسلامی را باید سرلوحه تمام امورات خود قرار دهیم

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اینکه تعصب به نظام مقدس جمهوری اسلامی را باید سرلوحه تمام امورات خود قرار دهیم ادامه داد : واقعا در ۴۰ سال گذشته دشمنان این نظام به انحای مختلف سعی کرده اند با تحریم ها و تحمیل فشارهای اقتصادی ما را از مسیر انقلاب ، توسعه و پیشرفت دور کرده و بر ما مسلط شوند که الحمدالله تا به امروز موفق نشده و نخواهند شد و ما باید دست در دست هم با همت و تلاش خود مشکلات را حل کرده و سربلندی میهن عزیزمان را در تمام عرصه های بین اللملی به حول و قوت الهی رقم بزنیم.

حیدری خدمت به مردم را وظیفه اصلی دولتمردان برشمرد و گفت : واقعیت حضور ما در ادارات برای مردم و خدمت در این راه بوده ، توسعه و آبادانی میهن اسلامی وظیفه تک تک ماست.

لازم به ذکر است در خاتمه این هم اندیشی از اعضای فعال بسیج و شورای پایگاه مقاومت بسیج اداره کل با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.