شناسهٔ خبر: 120695 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس کمیته ورزش اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

تدوین تقویم ورزشی در اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان 

کمیته ورزش راه و شهرسازی استان اصفهان رئیس کمیته ورزش اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بر اساس نتایج نظرسنجی از کارکنان این اداره‌کل و احصاء نظرات و نیازهای آنان در رشته‌های ورزشی مختلف، تقویم ورزشی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان تدوین شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، جلسه کمیته ورزش اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به ریاست بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت این اداره‌کل و با حضور دیگر اعضا که نمایندگان کارکنان در حوزه‌های ورزشی مختلف هستند برگزار شد.  

این جلسه با هدف تدوین آئین‌نامه‌ای به منظور ایجاد شرایط مناسب برای انجام فعالیت‌های ورزشی کارکنان در جهت ارتقاء نشاط، شادابی و تقویت قوای جسمانی و روحی آنان تشکیل شد.  

معاون مهندسی و ساخت و رئیس کمیته ورزش اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اهمیت سرمایه‌ انسانی در کاهش یا افزایش بهره‌وری هر سازمان اظهار داشت: کارکنان خدوم این اداره‌کل، روزانه با حجم بالای کار روبه رو هستند و مشغله زیاد موجب شده تا زمان کافی برای انجام فعالیت‌های ورزشی نداشته باشند.  

وی افزود: انجام فعالیت‌های اداری در حوزه‌های مختلف اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، کارکنان را به سمت نشستن و کار با رایانه سوق داده که این امر در صورت نبود برنامه‌ریزی ورزشی، در نهایت فقر حرکتی در بیشتر کارکنان را در پی خواهد داشت.  

شاهسوندی بیان داشت: ورزش و فعالیت‌های بدنی نقش تعیین کننده‌ای در حفظ و افزایش سلامت جسمی و روحی کارکنان دارد و همین موضوع می‌تواند تاثیر بسزا و مثبتی در تکریم ارباب رجوع و بهبود ارتباط با مخاطبین این اداره‌کل را فراهم آورد.  

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده در کمیته ورزش این اداره‌کل برای انجام فعالیت‌های ورزشی در اوقات فراغت کارکنان عنوان کرد: براساس نتایج حاصله از نظرسنجی انجام شده از کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، نظرات و نیاز آنان در رشته‌های مختلف ورزشی احصا شد و توانستیم تقویم ورزشی این اداره‌کل را تدوین کنیم.