شناسهٔ خبر: 120748 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی خبر داد:

آسفالت ۶۵۰ کیلومتر راه آذربایجان شرقی در هفت ماهه ۱۴۰۱

عملیات آسفالت آذربایجان شرقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از آسفالت ۶۵۰ کیلومتر راه در هفت ماهه امسال خبر داد و افزود: بیش از ۶۰۰ کیلومتر طرح در دست اجرا داریم که بخشی از آن امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از   آذربایجان شرقی؛ اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان با بیان اینکه هدف از اجرای طرح های مختلف در دور افتاده ترین نقاط استان، سهولت رفت و آمد مردم است افزود: مردم ولی‌نعمتان‌ این‌ نظام و ما مسئولان هستند و وظیفه داریم برای حل مشکلات آنها در زمینه های مختلف تلاش کنیم.

وی روستاها را عامل تولید و رونق اقتصادی کشور دانست و گفت: سهولت دسترسی روستاییان به شهرها و رساندن محصولات آنها به بازارهای هدف با داشتن راه های دسترسی  مناسب میسر می شود و در این راستا، بخش قابل توجهی از پروژه های راه سازی در مناطق کم برخوردار و دور افتاده روستایی انجام می شود.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با تاکید لزوم توجه بیش از پیش  بر تحقق شعار اولیه انقلاب اسلامی "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" تصریح کرد: نظام‌ جمهوری اسلامی برخاسته از آرای مردمی این سرزمین بوده و ما تلاش می کنیم با زمینه سازی توسعه همه جانبه کشورمان، وابستگی به بیگانگان را قطع کنیم.