شناسهٔ خبر: 120815 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای شیروان، گرمه، ایور و درق؛

ساخت مسکن در شهرهای گرمه، ایور و درق تایید شد

کمیسیون ماده پنج خراسان شمالی در جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای شیروان، گرمه، ایور و درق جهت ساخت طرح جهش تولید مسکن در شهرهای گرمه، ایور و درق با حضور اعضای جلسه تایید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، جلسه کمیسیون ماده پنج شهرهای شیروان، گرمه، ایور و درق به ریاست رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی و باحضور قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و سایر اعضا در محل استانداری برگزار شد.

قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در این جلسه تعداد ۲۵ پرونده ارجاعی مربوط به شهرهای مذکور به دبیرخانه کمیسیون مطرح شد که از مهمترین پرونده می توان به تایید جهت ساخت جهش تولید مسکن در شهرهای گرمه، ایور و درق اشاره کرد و پس از بررسی مابقی پرونده ها و اعلام نظر، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

قاسمی عنوان کرد: تثبیت و تعیین عرض گذرهای متقاضیان، افزایش تراکم و سطح اشغال و تغییر کاربری از پرونده هایی مهمی بود که در این جلسه مطرح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اضافه کرد: هم استانی‌های گرامی می‌توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه فرمایند.