شناسهٔ خبر: 120841 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری هفتمین جلسه کارگروه پایش وضعیت ایمنی ساختمان های بلند در استان قزوین

کارگروه قزوین هفتمین جلسه کارگروه پایش وضعیت ایمنی ساختمان های بلند مرتبه استان قزوین با حضور سرپرست اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قزوین)، حامد عبدالرزاقی سرپرست اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی از برگزاری هفتمین جلسه کارگروه پایش وضعیت ایمنی ساختمان های بلند مرتبه استان خبر داد و گفت: در جلسه پایش وضعیت ایمنی و پیگیری روند رفع نواقص در پروژه های بلند مرتبه سازی استان در دو پروژه برج های کسری واقع در بلوار نخبگان و پروژه ساختمانی هتل ملل در میدان مینو مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی قزوین ادامه داد: در این جلسه بر لزوم اخذ تایید استاندارد برای تمامی آسانسورهای برج های مجتمع ساختمانی کسری و همچنین لزوم اخذ تاییدیه آتش نشانی در رابطه با سیستم اعلان و اطفا حریق در این مجتمع تاکید شد.

وی افزود: مقرر شد در صورت عدم ایحاد شرایط ایمنی در این برجها، در زمان مقرر در مرحله اول نسبت به پلمپ نمودن آسانسورها و نیز جلوگیری از ادامه فعالیت واحد تجاری اقدام گردد.

عبدالرزاقی گفت: در پروژه ساختمانی هتل ملل نیز بر ضرورت مقاوم سازی و اجرای احکام تخریب در مورد تخلفات ساختمانی این پروژه تاکید شد.