شناسهٔ خبر: 120851 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاونت توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد

برگزاری نمایشگاه تولید خانه ویژه مشاغل خانگی و محصولات فرهنگی به مناسبت هفته بسیج

نمایشگاه هفته بسیج در خوزستان همزمان با هفته بسیج نمایشگاه تولید خانه ویژه مشاغل خانگی و محصولات فرهنگی در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، ابوالحسن موسوی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و معاونت توسعه و منابع اداره کل با اشاره به برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج با همکاری سازمانهای مردم نهاد نمایشگاه مشاغل خانگی با عنوان تولید خانه در ساختمان شماره 2 اداره کل بر پا شد.

موسوی گفت: این نمایشگاه با هدف ارائه محصولات خانگی و صنایع دستی با تخفیف ویژه به همکاران و مراجعه کنندگان برگزار گردیده است.

موسوی تصریح کرد نمایشگاه تولید خانه در راستای حمایت از مشاغل خانگی و به منظور بهره مندی همکاران از محصولات فرهنگی مفید و تولیدات صنایع دستی بر پا شد.

معاونت توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به استقبال از این نمایشگاه اظهار داشت: با توجه به استقبال همکاران از این نمایشگاه مدت زمان برگزاری پس از هفته بسیج نیز تمدید شده است و مقرر شده تا 15 آذر ماه این نمایشگاه به کار خود ادامه دهد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در این نمایشگاه محصولات فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب نیز با تخفیف ویژه عرضه می گردد.

نمایشگاه تولید خانه از ابتدای هفته بسیج در ساختمان شماره 2 اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برگزار شده است.