شناسهٔ خبر: 120916 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرماندار شهرستان کمیجان:

اقدامات راهداری و ساخت راه‌های روستایی در شهرستان کمیجان قابل تقدیر است

کمیجان فرماندار شهرستان کمیجان در نشست بررسی وضعیت راه‌های آن شهرستان با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی عنوان کرد: اقدامات به عمل آمده در راستای ارتقای ایمنی راه‌ها، رفع نقاط حادثه خیز، ساخت راههای روستایی و توسعه سامانه های هوشمند جاده ای بمنظور تسهیل در ترددها و کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی کمیجان قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، ابراهیم رستمی فرماندار شهرستان کمیجان در نشست بررسی وضعیت راههای آن شهرستان با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به اهمیت ایمنی راهها و توسعه زیرساخت روستاها با احداث و اجرای آسفالت راههای روستایی گفت: اقدامات بعمل آمده در راستای ارتقای ایمنی راه‌ها، رفع نقاط حادثه خیز، ساخت راه‌های روستایی و توسعه سامانه های هوشمند جاده ای بمنظور تسهیل در ترددها و کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی کمیجان شایسته تقدیر است.

وی افزود: ایمن سازی محور کمیجان – چهرقان که سالها مورد مطالبه گری مردم این شهرستان بود امسال با همت و روحیه جهادی راهداران کمیجانی با پشتیبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در زمینه تامین ماشین آلات سنگین راهداری و راهسازی منجمله بیل مکانیکی، پیکور و بلدوزر محقق شد که امیدواریم این خدمات در شهرستان کمیجان استمرار و تداوم داشته باشد.

فرماندار کمیجان در ادامه خاطرنشان کرد: ساخت راه روستایی راستگردان، تعریض محور کمیجان – ساروق و نصب دوربین ثبت تخلف سرعت در این محور از دیگر اقدامات ارزشمندی است که طی ماه‌های اخیر توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در محورهای مواصلاتی شهرستان انجام شده است.

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی نیز در این دیدار ضمن اشاره به هزینه های بالای عملیات راهداری و نگهداری از ماشین آلات گفت: هم افزایی فرمانداران در زمینه تخصیص اعتبارات شهرستان می تواند نقش بسزایی در پیشبرد برنامه های اجرایی در حوزه شهرستانها داشته باشد که بی شک مهمترین نتیجه آن برخورداری از راهی ایمن در راستای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش راهداران و اهمیت خدمات راهداری و حمل و نقل جاده ای بر کسی پوشیده نیست و قطعا این خدمات طی یکسال اخیر با رویکردی جدید و با محوریت اتمام پروژه های نیمه تمام و شروع طرح های زود بازده و اتمام پروژه ها در موعد مقرر صورت می پذیرد که خوشبختانه چندین طرح مختلف در همین راستا در شهرستان کمیجان طی یکسال اخیر محقق شده است.

جهانی در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان کمیجان، از محورهای مواصلاتی آن شهرستان بازدید کرد و در ادامه با حضور در جمع اهالی روستای وفس به بررسی مطالبات مردم در حوزه ساخت مسیر جدید برای آن روستا پرداخت.