شناسهٔ خبر: 120920 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد:

تقدیر معاون رییس جمهور از مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان

تقدیر معاون رییس جمهوری از مدیر کل راه و شهرسازی سیستان سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به عنوان مدیر برتر استان در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به عنوان مدیر برتر استان در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تقدیر کرد.

در متن این تقدیر نامه آمده است: پاسداشت حماسه ها سترگ و گنجینه های غنی دوران دفاع مقدس و انتقال آنها به نسل های آینده رسالت سنگینی است که بر عهده یادگاران ایام آسمانی و رهروان صادق آنان می باشد، تلاش و مجاهدت در راه اعطا و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و اهداف و ارزش های والا و نورانی آن توفیق الهی است.

ثمره شیرین و مبارک خدمتگذاری به آرمان مقدس شهدا همواره در محضر پروردگار محفوظ است، اما به مصداق کلام شریف لک یشکر المخلوق لک یشکر الخالق لازم می دانم از تلاش های مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جهاد و شهادت تقدیر شود.

معاون رییس جمهوری همچنین به واگذاری زمین به جامعه ایثارگران در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: با نگاه ویژه اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان به جامعه ایثارگران استان شاهد اقدامات ارزشمند در زمینه تامین مسکن این قشر در این استان هستیم.

تقدیر معاون رییس جمهور از مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان