شناسهٔ خبر: 121002 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی؛

ملاقات عمومی مسئولان با مردم، روند خدمت‌رسانی را تسهیل می‌کند

اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي ملاقات چهره به چهره مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و جمعی از معاونین با بالغ بر ۱۸ نفر از متقاضیان ظهر دوشنبه طبق برنامه مدون برگزار که بیشترین مطالبات مربوط به حوزه املاک و حقوقی بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، این دیدارها در فضایی صمیمی به‌ صورت جداگانه و رو در رو برگزار شد، ملاقات‌کنندگان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و عباس یوسف زاده نیز ضمن شنیدن مسائل و مشکلات این افراد دستورات لازم در خصوص رسیدگی و رفع مشکلات ایشان را صادر کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: سعی ما این است که ملاقات مردمی با ارباب رجوع تقریبا هر هفته یکبار برگزار شود و مسائل و مشکلات مراجعین از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای لازم و قانونی در جهت برطرف کردن مشکلات مراجه کنندگان ارائه شود.

وی افزود: مردم اگر مدیر یک مجموعه را امین خود بدانند و مشکلات خود را بدون واسطه بیان نمایند، بسیاری از مسائل موجود به راحتی بر طرف می شود و این خود می تواند نشان از اعتماد مردم به مدیران و مسئولین باشد.

یوسف زاده اظهار داشت: ملاقات مردم این فرصت را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد تا از این راه موانع پیش روی خود را برطرف کنند.

بر پایه این گزارش متقاضیان می توانند جهت هماهنگی دیدار با مدیرکل با شماره ۳۷۶۲۰۰۱۲ تماس و یا به صورت حضوری به ساختمان مرکزی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی واقع در چهارراه خیام حوزه مدیر کل مراجعه نمایند.