شناسهٔ خبر: 121005 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در بازدید از پایانه مرزی رازی عنوان کرد:

سرمایه گذاری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومانی در ساخت پایانه مرزی رازی

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در بازدید از پایانه مرزی رازی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در بازدید از پایانه مرزی رازی از سرمایه گذاری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومانی در ساخت پایانه مرزی رازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هم در این بازدید گفت: پایانه مرزی رازی در سال ۸۶ بعنوان مرز رسمی تایید و از سال ۱۳۹۰ فعالیت در آن آغاز شد که هم اکنون عملیات اجرایی محوطه آن با ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی درحال انجام بوده و سالن های تجاری و مسافری این مرز ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: مساحت این پایانه مرزی در حوزه تجاری و مسافری و تاسیسات جانبی ۱۰ هزار مترمربع بوده و سالن مسافری و تجاری بعنوان یکی از ویترین های ماندگار و زیبای قلمرو جمهوری اسلامی ایران برای خدمات رسانی به مترددین و در شأن مردم عزیز کشورمان خواهد بود.

آرامون با بیان اینکه ویژگی بارز پایانه مرزی رازی تردد بالای مسافری است، خاطرنشان کرد: مرز رازی دو محدوده ایست اختیاری به مساحت ۹.۲ و ایست اجباری به مساحت ۶.۳ را داراست که آزادسازی و تایید اراضی ایست اختیاری انجام و در مرحله برنامه ریزی برای مطالعات طرح جامع قرار دارد.