شناسهٔ خبر: 121011 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان عنوان کرد:

فرزندان کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی آینده سازان مهین اسلامی

جشن تکلیف فرزندان کارکنان این اداره کل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان این اداره کل از آن‌ها به عنوان آینده سازان مهین اسلامی ایران یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان این اداره کل با تاکید بر اولویت توجه به امور معیشت و رفاهی و نیز برگزاری مراسمات جشن و فرهنگی گفت: فرزندان عزیز پرسنل مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان این اداره کل را مثل خانه دوم خود تلقی کنند.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری جشن تکلیف این است که سالروز مکلف شدن فرزندان همکاران برای عبادت حق تعالی و انجام فرائض دینی را برای آنها به یادماندنی کنیم.

آرامون ابراز امیدواری کرد فرزندان کارکنان این اداره کل از آینده سازان میهن اسلامی ایران بوده و از بین آنها اشخاص شاخص و بزرگی در حوزه های مختلف علم ، هنر و صنعت تحویل جامعه شود.

گفتنی است در این مراسم با برپایی جشن و سرود و اجرای نمایش های طنز و با اعطای لوح و جوایز یادبود به سن تکلیف رسیدن فرزندان کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گرامی داشته شد.