شناسهٔ خبر: 121020 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد:

ذخیره سازی بیش از ۱۵۰۰۰ تن شن و نمک در راهدارخانه‌های خراسان شمالی

انبار شن و نمک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از ذخیره سازی بیش از ۱۵۰۰۰ تن شن و نمک در راهدارخانه های استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری گفت: این میزان شن و نمک برای بازگشایی محورهای برفگیر استان در مرحله اول برنامه ریزی و ذخیره سازی شده است که با توجه به نیاز شهرستان ها و شرایط بارش قابل افزایش است.

وی افزود: ۲۵ راهدارخانه شامل ۱۷ راهدارخانه ثابت و ۸ راهدارخانه فصلی در این استان به منظور راهداری زمستانی در نظر گرفته شده است.

مشتری خاطرنشان کرد: ۲۵۴ نفر از نیروهای راهداری استان در عملیات راهداری زمستانی فعالیت دارند.

به گفته وی ۴۶ دستگاه ماشین آلات سبک، ۱۰۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و ۱۱۳ دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین در عملیات راهداری زمستانی به کارگیری می شود.

مشتری با اشاره به آمادگی کامل این اداره کل برای عملیات راهداری زمستانی اظهار کرد: با توجه به شروع فصل سرما و بارندگی‌های فصلی، تمام تمهیدات لازم برای راهداری زمستانی اندیشیده و ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری اورهال شده است.

این مسئول از کاربران جاده ای خواست با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های استان تماس بگیرند و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.