شناسهٔ خبر: 121041 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حکم مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام شد؛

انتصاب سرپرست اداره فنی و امور مهندسان مشاور راه و شهرسازی استان اصفهان 

انتصاب سرپرست اداره فنی و امور مهندسان مشاور راه و شهرسازی استان اصفهان  با حکم مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، جواد قاسمی به عنوان سرپرست اداره فنی و امور مهندسان مشاور این اداره‌کل منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید اداره فنی و امور مهندسان مشاور راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت این اداره‌کل، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، رئیس اداره حراست و سایر روسای ذیربط برگزار شد.  

در این جلسه ضمن معارفه جواد قاسمی به عنوان سرپرست اداره فنی و امور مهندسان مشاور راه و شهرسازی استان اصفهان از تلاش‌ها و زحمات حجت‌اله علیخانی رئیس سابق این اداره قدردانی شد.  

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این مراسم ضمن برشمردن اهمیت مسئولیت اداره فنی و امور مهندسان مشاور، ابراز خرسندی کرد که این انتصاب از بدنه مجموعه اداره‌کل راه و شهرسازی استان و معاونت مهندسی و ساخت بوده است.  

وی افزود: این اداره‌کل بدنه کارشناسی قوی و خوبی دارد و این یک مزیتی است که فردی با آشنایی کامل از این حوزه کاری عهده‌دار مسئولیت شود و مطمئناً با این نگرش بخش مهمی از کار به جلو می‌رود.  

شاهسوندی با اشاره به سوابق تجربی، کارآمد و پرتلاش بودن رئیس تازه منصوب شده خطاب به وی تاکید کرد: مورد انتظار است با برنامه‌ریزی مناسب، استفاده مطلوب از منابع و ظرفیت‌های موجود و همکاری موثر مجموعه تحت سرپرستی، با رعایت قوانین، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه، نهایت تلاش در انجام وظایف محوله به عمل آید.