شناسهٔ خبر: 121102 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان قم اعلام کرد

تقاطع حادث خیز باغیک- تفرش، تا هفت ماه دیگر ایمن خواهد شد

خبر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم دربازدید از طرح احداث تقاطع غیر همسطح باغیک_ تفرش عنوان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳۵ میلیارد ریال در حال اجرا و تا خردادماه سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی از استان قم استان قم، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم ازرفع نقطه حادثه خیز تقاطع باغیک- تفرش تا هفت ماه دیگر خبرداد.

حسین زنجیرانی فراهانی در حاشیه بازدید سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم از طرح احداث تقاطع غیر همسطح باغیک-تفرش اظهار داشت: این طرح به منظور رفع نقطه حادثه خیز باغیک - تفرش واقع در محور قدیم سلفچگان- ساوه به مرحله اجرا درآمده است.

وی میزان اعتبار این پروژه را بالغ بر ۲۳۵ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: تمامی هزینه های  مورد نیاز این پروژه به صورت مشترک ( ملی- استانی) و از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و نیز اعتبارات استانی  تامین شده است.

فراهانی درادامه با ارائه توضیحی مجمل درخصوص مشخصات فنی طرح احداث تقاطع غیر همسطح باغیک- تفرش اظهارداشت: در این طرح یک دستگاه پل باکسی زیرگذر به ارتفاع ۴.۵ متر و دهانه ۱۲ متر در محل احداث می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم درادامه به بازه زمانی اجرا و تکمیل طرح پرداخت و خاطر نشان ساخت: این طرح مهم که از تیرماه سال‌جاری آغاز شده ان شا... تا خرداد ماه سال آینده تکمیل و مرد بهره برداری کاربران گرامی قرار خواهد گرفت..

گفتنی است، سیدمحمد تقی شاهچراغی استاندار قم ضمن بازدید از طرح احداث تقاطع غیر همسطح باغیک-تفرش، بر ضرورت  پیگیری مشکلات اجرایی پروژه و رفع آنها تاکید کرد.