شناسهٔ خبر: 121118 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

ارتباط مستقیم مدیر کل راه و شهرسازی همدان با مردم استان در مرکز سامد

سامد رییس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از ارتباط مستقیم "ایوب اسدالهی" مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان با هم استانی ها در مرکز سامد استانداری در هفته جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان ) ، رسول صفایی گفت: حسب دستور و تأکید ویژه استاندار مبنی بر حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی در مرکز سامد استانداری همدان و پاسخگویی مستقیم به موارد و مسائل مردمی با هدف تکریم ارباب رجوع، برنامه ارتباط مردمی مدیر کل راه و شهرسازی استان در بستر سامد در هفته جاری برگزار می شود.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این برنامه، روز سه شنبه مورخ ۱۵ آذرماه  از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح ایوب اسدالهی مدیر کل راه و شهرسازی میهمان مرکز سامد استان خواهند بود و از طریق شماره تماس ۱۱۱ به درخواستها ، انتقادات ، پیشنهادات ، شکایات و موارد مطروحه هم استانی های گرامی پاسخ خواهند داد.

صفایی هدف از اجرای این برنامه را ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم و برقراری ارتباط آسان و سریع و شفاف بین مردم و مسئولین خواند و خاطرنشان ساخت: برنامه مذکور که در قالب سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت برگزار می گردد ، گامی در جهت برنامه های دولت الکترونیک بوده که ارتباط بین مردم و مسئولان را تسهیل نموده و به روند رسیدگی به درخواست های مردمی سرعت می بخشد.