شناسهٔ خبر: 12112 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ساماندهی محور عبوری شهرضا - دهاقان - بروجن در اصفهان

ایمن سازی جاده ها مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه جمعی از مدیران استانی از پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان دهاقان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی اصفهان، در این بازدید که با حضور آیت الله حسین مومن پور امام جمعه شهرستان ، علی اصغر قاسمیان فرماندار و تنی چند از مسئولین محلی شهرستان دهاقان انجام شد،حجت الله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان گفت : هدف از انجام بازدید های شهرستانی رفع مشکلات موجود در حوزه راه و شهرسازی و اتخاذ تصمیم برای اجرای پروژه های نیمه تمام و ضروری است.

قاسمیان ضمن بیان مشکلات موجود شهرستان دهاقان، از مهمترین پروژه های مشکل دار حوزه راه و شهرسازی را محور شهرضا – دهاقان – بروجن ، آماده سازی سایت مسکن مهر و طرح ساماندهی میدان روبه روی دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان دانست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در حاشیه این بازدید بر ساماندهی و ایمن سازی محور عبوری شهرضا – دهاقان – بروجن و همچنین لکه گیری و آسفالت بلوار انقلاب به عنوان کمربندی شهر دهاقان،تأکید کرد.

غلامی در خصوص آماده سازی سایت مسکن مهر دهاقان افزود :با توجه به تحویل واحد های مسکن مهر دهاقان ،آماده سازی و ساخت مسجد و مدرسه در اولویت قرار دارد.

وی به پیشنهاد آموزش و پرورش و با توجه به ساکن شدن افراد در مسکن مهر و کمبود نهاد آموزشی،گفت:با توجه به ساخت یک باب مدرسه ابتدایی از سوی خیرین لازم است درکنار این مدرسه در مقطع ابتدایی پسرانه نیز زمینی با همکاری آموزش و پرورش برای تأسیس واگذار شود.

وی درباره پروژه های شهر گلشن نیز گفت : برای ساماندهی ورودی شهر گلشن لازم است نسبت به احداث زیرگذر برای ورودی شهر و اصلاح مسیر با همکاری شهرداری اقدام شود.

 در این بازدید،پروژه های طرح اصلاح احداث میدان روبه روی دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان، رفوژ محور همگین و دزج ،تأمین قیر سه کیلومتر کمربندی گلشن به علی آباد ، احداث میدان میوه و تره بار ،بررسی سایت کارگاه های مزاحم شهری ، فضا سازی میدان امام رضا (ع)، احداث مصلای دهاقان و زمین مرکز خدمات تعاونی روستایی دهخدا مورد بررسی قرار گرفت که تصمیمات قانونی برای تکمیل و یا واگذاری آنها اتخاذ شده است./

نظر شما