شناسهٔ خبر: 121145 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۸ ماهه نخست سالجاری صورت پذیرفت؛

جابه جایی بیش از ۳ میلیون تن کالا در جنوب سیستان و بلوچستان

جابجایی کالا خراسان جنوبی.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۳میلیون و ۲۲۹ هزار و ۲۷۲ تن کالا در طی ۸ماهه سالجاری توسط ناوگان باری در جنوب این استان جابجا شد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری ایرانشهر)،علی قبا اظهار داشت: این میزان کالا توسط ۱۷۷هزار و ۹۰۱سفر باری جابه‌جا شده است. 

وی کالا های نفتی و تجاری را از جمله کالاهای جابجا شده در جنوب استان در این مدت ذکر کرد و گفت: جابجایی کالا در این مدت در جنوب استان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد حدود ۱۷درصدی را نشان می دهد. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان وبلوچستان حمایت از فعالان بخش حمل و نقل کالا را از دیگر اولویت‌های راهداری ذکر کرد و گفت: با اینکه شیوع ویروس کرونا در جامعه موجب ایجاد محدویت برای خیلی از مردم و اصناف شده بود ولی رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل با تلاش شبانه روزی خود مانع از کمبود مایحتاج مورد نیاز مردم شدند. 

وی افزود: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم ، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.