شناسهٔ خبر: 12122 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پایان عملیات آسفالت ورودی آزاد راه اصفهان- کاشان/ بهسازی و ارتقای ایمنی محور ابیانه

روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در محور اراک- فرمهین مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی اصفهان از اجرای آسفالت هفت کیلومتر در محور آزاد راه اصفهان – کاشان به بادرود با روکش میکروسرفیسینگ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی اصفهان، فرزاد دادخواه مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان گفت : از جمله پروژه های در دست اجرای حوزه استحفاظی راه و شهرسازی در شهرستان نطنز اجرای آسفالت میکروسرفیسینگ محور نطنز – بادرود است.

وی با بیان اینکه این نوع آسفالت روکش حفاظتی است که ضمن سرعت در اجرا از نظر اقتصادی نیز به صرفه است گفت: از جمله فعالیت های راهداری در دست اجرا ،برنامه ریزی برای اجرای هفت کیلومتر روکش آسفالت محور آزاد راه اصفهان - کاشان به بادرود و همچنین انجام عملیات شانه سازی و تعریض و بهسازی محور ابیانه است.

مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی استان در خصوص ساماندهی سه راهی های موجود در این شهرستان نیز افزود: ارتقای ایمنی و ساماندهی سه راهی ها به حسب اولویت با استفاده از امکانات موجود از سوی راه وشهرسازی شهرستان اقدام خواهد شد./

نظر شما