شناسهٔ خبر: 121220 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبرداد؛

تردد بیش از ۴۰۰هزار مسافر از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان 

تردد مسافر در پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان گفت: تردد۴۰۳ هزار و ۳۶۶ مسافر در ۸ماهه سالجاری از پایانه های مرزی میلک و میرجاوه به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در مجموع افزایش ۱۰۵ درصدی را نشان می دهد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، تیمورباقری اظهار داشت:از این میزان تردد مسافری صورت گرفته،۲۰۵ هزار و ۷۶۷ مسافر مربوط به پایانه مرزی میرجاوه و ۱۹۶ هزار و ۲۹۸تردد مسافر نیز  از طریق پایانه مرزی میلک بوده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه و ساماندهی پایانه های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشور های دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، طرح های عمرانی را در این پایانه مهم مرزی استان اجرا کرده که نتیجه مثبت آن در استقبال شایسته زوار پاکستانی در اربعین حسینی امسال قابل مشاهده بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطرنشان کرد:در صورت برخورداری  پایانه‌های مرزی از توسعه و رونق مناسب،می‌توانند منافع اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی را برای کشور به ارمغان آورند که این اداره کل در سالجاری بر توسعه زیر ساخت‌های پایانه‌های مرزی اهتمام ویژه ای داشته است.