شناسهٔ خبر: 121237 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

همایش پیاده روی کارکنان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

ببینید | همایش پیاده روی کارکنان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد همایش پیاده روی کارکنان وزارت راه و شهرسازی صبح امروز با حضور جمعی از همکاران ستاد مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز ۱۵ آذر ۱۴۰۱ راس ساعت ۷:۴۵ دقیقه همایش پیاده روی کارکنان وزارت راه و شهرسازی از مقابل ساختمان ستاد مرکزی به سمت پل طبیعت با حضور اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، گنجی مدیرکل رفاه و پشتیبانی ،  صمدی مدیرکل ذیحسابی و جمعی از همکاران برگزار شد.

در حاشیه این همایش اسلامیان معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت راه و شهرسازی ضمن تشکر از حضور همکاران در همایش پیاده روی، اظهارداشت:  فرهنگ سازمانی ما در ادارات کل راه و شهرسازی و ستاد مرکزی یکی از متعالی ترین است و آن چیزی که باعث می شود این فرهنگ بالنده شود چنین تجمعات صمیمانه خواهد بود.

وی با تاکید براینکه امیدواریم با پیشنهادات همکاران از این دست رویدادها داشته باشیم، تصریح کرد:  انتظار این است  با حضور همه همکاران در چنین مراسمی از یک سو موجب هم افزایی و اهداف وزارت راه و شهرسازی و از سوی دیگر باعث ارتقا سلامت و بهروزی روحی و جسمی  عزیزان باشد.

در ادامه گنجی مدیرکل رفاه و پشتیبانی ضمن قدردانی از حضور همکاران در این پیاده روی ، اظهار داشت: در راستای نشاط ومشارکت همکاران و با کمک اداره فاه و تربیت بدنی وزارتخانه قصد داریم برنامه های مدونی در حوزه ورزش برای همکاران داشته باشیم و این پیاده روی در این راستا صورت گرفته است.

وی با بیان ایکه مسابقاتی را به مناسبت هفته وحدت و تربیت بدنی برگزار کردیم ، افزود: به  منتخبین این مسابقات امروز توزیع جوایز خواهیم داشت  لذا  مجموعه اقداماتی برای نشاط همکاران ترتیب داده شده که امیدوارم بتوانیم اندک قدمی در این مسیر برداشته باشیم.

در پایان این همایش به منتخبین مسابقات هفته تربیت بدنی و وحدت و همچنین به ده نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوائزی اهدا شد.