شناسهٔ خبر: 121284 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ارزیابی جشنواره شهید رجایی ۱۴۰۰ انجام شد

کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی بین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور

ارزیابی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در فرآیند ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰ بین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: این اداره کل در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی در سال ۱۴۰۰ بین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، رتبه نخست را به دست آورد.

محمد مشتری افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از مجموع ۲۰۰۰ امتیاز شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ موفق به کسب ۱۹۶۴.۸۳ امتیاز شده و به عبارت دیگر ۹۸ درصد امتیاز شاخص های عمومی و اختصاصی تحقق یافته است.

وی اظهارکرد: این اداره کل در شاخص های اختصاصی از جمله روکش آسفالت، ساخت راه های روستایی، رفع نقاط حادثه خیز، ایمن سازی، مجتمع های خدماتی رفاهی، ساخت ابنیه و افزایش درآمد از محل جا به جایی بار و مسافر، مراکز معاینه فنی، مرکز مدیریت راه ها و ... همچنین شاخص های عمومی از جمله امور اداری، فناوری، ارتقای سلامت اداری و... به اهدافی که ستاد مرکزی تعیین کرده بود، دست یافته است. 

وی کسب این موفقیت را مدیون زحمات معاونان، روسای ادارات ستادی و تابعه شهرستان ها، کارکنان این اداره کل، پیمانکاران و مشاوران دانست و ادامه داد: کسب عناوین برتر نتیجه تلاش و زحمات همه کارکنان متعهد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در پیشبرد برنامه ها و سیاست های سازمانی است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی در جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۹ نیز بین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، رتبه اول این جشنواره را به خود اختصاص داد.