شناسهٔ خبر: 121286 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس؛

«بذرپاش» تعامل بالایی با مجلس دارد

حسن پور نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تعامل بالای وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با مجلس گفت: تعامل مناسب با نمایندگان در رفع مشکلات زیرساختی حوزه راه و مسکن تاثیر گذار است.

شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره مهرداد بذرپاش به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: وی در دوران ریاست خود در دیوان محاسبات عملکرد مثبتی ارائه کرد و تجارب خوبی در مناصب مختلف قبلی خود به دست آورده است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: گزارشات تفریغ بودجه در زمان ریاست بذرپاش زودتر از موعد و با دقت به مجلس ارائه می‌شد.

حسن پور بیگلری ادامه داد: همچنین در زمان ریاست بذرپاش در دیوان محاسبات کشور مقام معظم رهبری طی سخنانی از عملکرد این دیوان تمجید کردند.

وی بذرپاش را دارای تعامل مناسبی با مجلس دانست و افزود: همکاری و حمایت نمایندگان از وی می‌تواند در اداره هرچه بهتر وزارت راه و شهرسازی نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

حسن پور بیگلری با اشاره به جوانگرایی دولت در انتخاب بذرپاش گفت: استفاده از نیروی جوان و پر انرژی در مجموعه راه و شهرسازی با توجه به مسئولیت‌های مهم و خطیری که بر عهده دارد قطعا دستاوردهای مثبتی به همراه خواهد داشت.