شناسهٔ خبر: 121336 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل استان خبر داد:

رتبه برتر بوشهر در جذب تسهیلات بازسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری

ناوگان اتوبوسی استاند بوشهر معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با پیگیری و تلاش در حوزه حمل و نقل مسافر و انجمن‌های صنفی این بخش، موفق به جذب همه تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ ویژه بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری اتوبوس و مینی‌بوس شدیم و در بین استان‌های کشور، در رتبه برتر از این نظر قرار داریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با پیگیری و تلاش در حوزه حمل و نقل مسافر و انجمن‌های صنفی این بخش، موفق به جذب همه تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ ویژه بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری اتوبوس و مینی‌بوس شدیم و در بین استان های برتر از این نظر قرار داریم.

مهدی شهابی گفت: در این راستا تعداد ۳۵ دستگاه ناوگان اتوبوس به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی و به متقاضیان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرسودگی ناوگان مینی‌بوس استان، همه تلاش خود را برای کمک به فعالان این بخش در زمینه بازسازی ناوگان به‌کار خواهیم بست.

شهابی با اشاره به اینکه بوشهر یکی از جوان ترین ناوگان اتوبوسی را دارد، ادامه داد: میانگین سن ناوگان اتوبوسی استان ۸ سال است.

وی یادآور شد: ۳۸ شرکت حمل و نقل در قالب ۱۷۰۰ راننده و هزار و ۵۰ دستگاه ناوگان مسافری در استان بوشهر فعالیت دارند.