شناسهٔ خبر: 121365 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد؛

استقرار ۳۶ اکیپ و ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در گردنه‌های مازندران

مازندران مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از استقرار ۳۶ اکیپ و ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در گردنه‌های مازندران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی همه خدمتگزاران بخش حمل و نقل در این استان عنوان کرد: کارکنان بخش‌های مختلف حمل و نقل سربازان گمنام، مخلص و ایثارگری هستند که در سخت ترین شرایط کاری در حال خدمت به مردمانی هستند که در جاده ها به کمک احتیاج دارند و این خود کاری بس نیکو و ارزشمند است.

وی گفت: شبکه راه‌های ارتباطی مازندران به طول ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی به عنوان محوراصلی حمل و نقل جاده ای از عوامل عمده رشد و توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی استان بوده و به عنوان شریان‌های حیاتی و اقتصادی از جایگاه ویژه ای برخوردار است که با صرف اعتبارات کلان در طول سالیان متمادی احداث شده و یکی از عظیم ترین سرمایه‌های ملی کشور محسوب می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران به پیشرفت ها و اقدامات گسترده در بخش‌های صنعت حمل و نقل در استان اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه امروزه صنعت حمل و نقل در مازندران با همت و پشتکار تمامی مدیران بخش‌های مختلف حمل و نقل و حمایت‌های همه جانبه دولت رو به پیشرفت و ترقی است.

جهانیان در خصوص عملیات راهداری زمستانی این اداره کل در سال جاری خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۳۶ اکیپ راهداری با ۳۰۰ راهدار به همراه ۲۰۰ دستگاه از انواع ماشین‌آلات راهداری در گردنه‌های مهم مستقر هستند.